15.09.2011

Zakupy grupowe na Ceneo

W serwisie Ceneo powstała nowa kategoria główna: Kupony rabatowe. Prezentowane są w niej oferty pochodzące z serwisów zakupów grupowych. Tym samym Ceneo wychodzi poza schemat porównywania cen produktów, decydując się także na pokazywanie cen usług.

Użytkownicy odwiedzający nową kategorię mogą wybierać spośród 250 ofert, od kuponów zniżkowych w restauracjach poczynając na ofertach wakacyjnych kończąc. W chwili obecnej Ceneo agreguje oferty z 12 serwisów, takich jak: Citeam.pl, Cuppon.pl, Turbodeal.pl czy Okazik.pl. Liczba ta rośnie z dnia na dzień.
Użytkownik odwiedzający kategorię Kupony rabatowe ma możliwość przeglądania ofert z wybranego miasta w Polsce. Już teraz do wyboru są 22 największe polskie miasta. Istnieje także możliwość ustawienia spersonalizowanych powiadomień mailowych.

Radosław Tyszko, Dyrektor E-commerce Ceneo.pl:
Zakupy grupowe są obecnie najszybciej rozwijającą się gałęzią e-commerce w Polsce, serwisy z ofertami grupowymi powstają jak grzyby po deszczu. Dlatego też postanowiliśmy stworzyć przestrzeń, w której użytkownik będzie miał dostęp do wszystkich ofert bez konieczności przechodzenia z jednego serwisu do drugiego. Naszym celem jest zagregowanie większości tego typu ofert pojawiających się w sieci i pokazanie ich użytkownikowi w prosty i przejrzysty sposób”.