05.11.2018

Wyjątkowe prezenty tylko na Ceneo.pl. Rusza świąteczna kampania serwisu

Dlaczego użytkownicy najpopularniejszej porównywarki cen zawsze znajdują idealne prezenty dla swoich najbliższych? 5 listopada startuje świąteczna kampania reklamowa serwisu Ceneo.pl, która rozwikła tę zagadkę. Główną bohaterką jest Zosia – znana widzom z poprzedniej kampanii świątecznej.

 

Nowa kampania reklamowa promuje najważniejsze korzyści, jakie daje użytkownikom serwis Ceneo.pl. Spot w bardzo świątecznym klimacie zabiera widzów w podróż do fabryki prezentów i wyjaśnia tajemnicę udanych zakupów przy wsparciu najpopularniejszej porównywarki cen w Polsce. Reklama przedstawia pracę całej społeczności serwisu, bez której dostarczenie prezentów byłoby niemożliwe. W tegorocznym spocie ponownie zobaczymy rezolutną Zosię – znaną z ubiegłorocznej świątecznej kampanii Ceneo.pl, która spotkała się z pozytywnym odbiorem widzów i ekspertów z branży.

Zosia zdobyła serca milionów Polaków, którzy-tak jak ona-przed świętami szukają zakupowych inspiracji i atrakcyjnych ofert w sklepach internetowych. Postanowiliśmy napisać kolejną część tej świątecznej historii, a jednocześnie przypomnieć, że jako Ceneo.pl dostarczamy użytkownikom nowoczesne  narzędzia, które ułatwiają zakupy internetowe. W spocie chcieliśmy też oddać atmosferę jaka panuje w naszym serwisie tuż przed świętami. To naprawdę radosny, ale i pracowity czas – wyjaśnia Dariusz Grabowski dyrektor departamentu rozwoju produktu  w Ceneo.pl

 

 

Za przygotowanie tegorocznej koncepcji i realizację świątecznej reklamy ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące. Zdjęcia były realizowane m.in. w Instytucie Elektrotechniki w Warszawie.

Tym razem podeszliśmy do scenariusza z większym rozmachem. W filmie zagrało łącznie kilkudziesięciu aktorów, epizodystów i statystów. Dzięki Ilmatic Production mieliśmy genialną scenografię, autorskie rekwizyty i niesamowitą lokalizację. Sądzę, że nie ma zbyt wielu reżyserów, którzy mogliby połączyć kunszt operatorski i reżyserski, przenosząc na ekran naszą wspólną wizję w tak doskonałej formie, jak zrobił to Mikołaj Łepkowski. Do tego doszły naprawdę bajkowe efekty specjalne. Wszystkie te elementy sprawiły, że rezultat naszej pracy jest taki, jaki powinien być: oszałamiający – mówi Jacek Redźko, współautor scenariusza i szef kreacji ASAP&ASAP Communication, nadzorujący artystycznie produkcję.

KLIKNIJ I ZOBACZ ŚWIĄTECZNY SPOT CENEO.PL

 

Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego krótsza 15-sekundowa wersja. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również billbordy sponsorskie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Świąteczna kampania potrwa do 21 grudnia.

Tagi: , , , , ,