13.02.2019

Polacy na walentynki kupują artykuły erotyczne i nie tylko

O blisko 9% w porównaniu do ubiegłorocznych walentynek wzrosło zainteresowanie artykułami erotycznymi wśród Polaków – wynika z danych serwisu Ceneo.pl. Wśród pozostałych kategorii, które przed tym dniem zyskały na popularności były te z kosmetykami, perfumami i zegarkami.Wśród kupujących prezenty w sklepach internetowych najwięcej było pań.

Ostatnie dwa tygodnie dla wszystkich zakochanych to czas wielkich poszukiwań prezentów. Są tacy, którym wystarczą kwiaty i drobny upominek. Spora grupa chce jednak zaskoczyć swoich partnerów wyjątkowym prezentem. Analizując trendy zakupowe Polaków przed walentynkami, może zaskakiwać popularności kategorii Erotyka. Na liście zakupowej stworzonej w oparciu o decyzje zakupowe Polaków znalazły się nie tylko żele i kremy, ale też bielizna erotyczna, gry erotyczne a także różnego rodzaju akcesoria i gadżety elektroniczne. Rosnące zainteresowanie tą kategorią to nie tylko efekt popularności zakupów internetowych w Polsce. To oczywiście wygoda i oszczędność czasu i pieniędzy. Sklepy internetowe z tej kategorii w porównaniu do sklepów stacjonarnych dysponują bogatszą ofertą, a wybrane produkty dostarczają nawet w ciągu 24 godzin. Zakupy artykułów erotycznych w sklepach internetowych to również doskonała alternatywa dla tych, którzy mają pewne opory, żeby odwiedzać stacjonarne sklepy z tymi produktami – wyjaśnia Tomasz Jankowski z serwisu Ceneo.pl.

Do kategorii erotyka przed walentynkami zaglądają głównie osoby pomiędzy 18 a 34 rokiem życia. Wśród klientów sklepów z akcesoriami erotycznymi w analizowanym okresie przeważają Panowie, którzy stanowią 57% wszystkich klientów.

Sprawdzone prezenty dla zakochanych wciąż popularne.

Erotyka to nie jedyna kategoria, która przed walentynkami notuje zwiększone zainteresowanie. Polacy wybierają też sprawdzone prezenty. W czasie tegorocznego święta zakochanych dominują perfumy, zegarki, a także – co ciekawe – golarki męskie a nawet sprzęt fitness. Patrząc na ceny tych produktów, można wnioskować, że na tegoroczny prezent walentynkowy Polacy wydali od 150 do nawet 300 złotych  – dodaje Jankowski.

Ceneo.pl to jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce, skupiający ponad 18 000 sklepów internetowych. Codziennie ułatwia milionom użytkowników znalezienie produktów i atrakcyjnych ofert sklepowych. Dzięki mobilnej aplikacji Ceneo.pl klienci mogą nie tylko zrobić zakupy czy poznać opinie, ale również porównać ceny za pomocą skanera kodów kreskowych. Serwis umożliwia też robienie zakupów w różnych sklepach za pomocą jednego zamówienia. Z kolei sklepom oferuje możliwość zwiększenia sprzedaży oraz promocję swojej marki.

Tagi: , , , , ,