14.11.2011

„Kup na Ceneo” – porównywarka Ceneo.pl wprowadza koszyk zakupowy!

Od listopada użytkownicy porównywarki Ceneo.pl mogą dokonywać zakupów bezpośrednio na stronie serwisu. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce zaproponowane przez porównywarkę cen. Portal nie rezygnuje jednak z tradycyjnej formy prezentowania ofert, która umożliwia przejście na stronę sklepu. „KUP NA CENEO” to obecnie opcja dodatkowa, wprowadzona w pierwszej kolejności w 5 kategoriach: Filmy, Gry, Książki, Muzyka, Telefony komórkowe. Ceneo.pl zapowiada jednak wprowadzanie tej funkcji w kolejnych kategoriach.
Możliwość dokonywania zakupów bezpośrednio na stronie porównywarki to bardzo innowacyjne posunięcie ze strony Ceneo. Prace nad „KUP NA CENEO” trwały miesiącami – wszystko po to, aby dostarczyć użytkownikom wygodne narzędzie do zakupów on-line, a sklepom zaoferować dodatkowe źródło pozyskiwania przychodów.

„Dokonywanie zakupów przez Ceneo.pl jest bardzo wygodne, wystarczy jedynie wypełnić prosty formularz, nie ma konieczności rejestracji. Użytkownik kupując bezpośrednio na Ceneo może zalogować się danymi z serwisu Allegro bądź zrobić zakupy bez logowania.” – mówi Michał Skawiński  z Ceneo.pl – „Użytkownik na każdym etapie dokonywania zakupów dostaje przejrzystą informację dotyczącą kosztów przesyłki, ile otrzyma przesyłek, z kim należy się kontaktować w przypadku pytań. Opłata za zamówienie może być dokonana przy odbiorze lub poprzez system szybkich płatności – PayU.” – dodaje.

Każda transakcja dokonana na stronie Ceneo.pl jest objęta Programem Ochrony Kupujących (POK), do współpracy w ramach „KUP NA CENEO” zapraszane są sklepy, które mają bardzo dobre oceny od kupujących w ramach systemu „Zaufane Opinie”, ważnym elementem jest również dostępność towaru. Ceneo wspiera użytkowników własnym działem obsługi klienta, natomiast realizacja zamówienia w dalszym ciągu pozostaje  po stronie sklepu. Oferty z możliwością dokonywania zakupów na Ceneo zostały oznaczone koszykiem zakupowym, serwis przygotował także stronę pomocy oraz filmik pokazujący ideę „KUP NA CENEO”: