12.10.2016

It’s showtime!

Tego jeszcze nie było! Po raz pierwszy w Polsce, na żywo, ze studia Ceneo.pl – wyjątkowy, niesamowity, pełen atrakcji, niespodzianek, rywalizacji i nagród autorski program – do obejrzenia wyłącznie na Facebooku! Zapraszamy w każdą środę o godz. 20.00!

Jesienna kampania promocyjna serwisu zakupowego Ceneo.pl przyjęła nietypową formułę nadawanego cyklicznie przez 8 tygodni autorskiego CENEO SHOW. Program będzie emitowany w każdą środę o godz. 20.00 w postaci relacji live na firmowym kanale Facebook. Pierwszy odcinek już dziś – 12 października.

– Wyznaczamy trendy nie tylko w e-commerce – również w naszych działaniach promocyjnych i wizerunkowych chcemy wykorzystywać najnowsze narzędzia, które już niedługo zawładną polską przestrzenią internetową – podkreśla Jakub Walczak, kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl. – Zależy nam także na maksymalnej interakcji i wspólnej zabawie z naszymi klientami, a ta formuła ją gwarantuje. Widzowie będą mogli nie tylko na bieżąco śledzić, komentować i wygrywać nagrody, ale także realnie wpływać na kształt programu – dodaje.

Każdy odcinek CENEO SHOW będzie miał kilka wspólnych punktów scenariuszowych, jednak jego ostateczny kształt będzie zależał od widzów i gwiazd poszczególnych odcinków programu – topowych youtuberów. Gościem premierowej odsłony CENEO SHOW (12.10) będzie Zuzanna Borucka znana fanom vlogosfery i You Tube jako BANSHEE.

Widzowie oglądający CENEO SHOW na żywo będą mogli interaktywnie w nim uczestniczyć – zadając pytania gościowi, komentując rozmowę i rywalizując o wyjątkowe nagrody zamknięte w sejfie, do którego 5-cyfrowy kod można będzie zgadywać podczas programu. W pierwszym odcinku w sejfie zamknięty będzie smartfon Huawei P9 Lite.

Dla gwiazd programu przewidziano specjalną rywalizację w nietypowej konkurencji – youtuber, który okaże się najlepszy po 8 odcinkach wraz ze swoimi fanami będzie mógł wskazać cel charytatywny, na który Ceneo.pl przekaże 10 tys. zł.

Dla fanów CENEO SHOW utworzona została dedykowana grupa na facebooku, gdzie można śledzić aktualności i doniesienia z planu, zgadywać, kto będzie kolejnym gościem, oglądać zdjęcia, zadawać pytania i głosować na kolejne pomysły dla prowadzącego. Można będzie także zdobyć koszulki i kubki z autografami gości CENEO SHOW – to nie lada gratka dla fanów polskiej vlogosfery.

Za realizację CENEO SHOW odpowiada Dział Marketingu Ceneo.pl oraz agencja kreatywna Czart. Program poprowadzi popularny dziennikarz Marcin Teller.
Zapraszamy do obejrzenia trailera programu oraz na dedykowany landing

Tagi: