12.10.2012

Ceneo.pl zaczyna jesień od kampanii wizerunkowej

Każde działanie ma swój początek, a dobry start to połowa sukcesu – taka idea przyświeca rozpoczynającej się kampanii wizerunkowej  jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce. Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz umocnienie się Ceneo.pl na pozycji lidera na polskim rynku porównywarek cen. W ramach kampanii, Ceneo.pl pokazuje, że naturalnym, pierwszym wyborem przy zakupach jest wizyta na stronie tego popularnego serwisu zakupowego.

Kampania kierowana jest do wszystkich kupujących, którzy cenią sobie niskie ceny, wygodę i oszczędność czasu. Bohaterowie kampanii to zwyczajni ludzie, ich codzienne czynności oraz przyzwyczajenia. W tym kontekście pokazane są zakupy w Internecie i naturalne ich rozpoczynanie od wizyty w serwisie Ceneo.pl. – Mówimy w naszej kampanii o zakupach na Ceneo.pl w sposób, który definiuje je jako najbardziej naturalne i oczywiste zachowanie każdego nas. Chcemy zaszczepić w konsumentach prosty przekaz, że tak jak pewne rzeczy zaczynamy od czegoś, tak zakupy zawsze od Ceneo.pl – wyjaśnia Anna Jasińska z biura prasowego Ceneo.pl. – Chcieliśmy też podkreślić, że kupowanie na Ceneo.pl to najlepszy wybór dla każdego, bez względu na wiek, płeć, wykonywaną pracę czy zainteresowania.– dodaje A. Jasińska.

Rozpoczynająca się właśnie kampania obejmie swoim szerokim zasięgiem kilka kanałów komunikacji. Będzie miała odsłonę zarówno w telewizji, Internecie, radiu, kinie jak i na outdoorze. W telewizji pojawią się dwa spoty, 30-to i 15-to sekundowy. Spoty będzie można zobaczyć między innymi w najważniejszych stacjach telewizyjnych takich jak TVN, Polsat, TV 4, Canal+, jak i pakietach niszowych TVNu i Polsatu. Wśród kanałów tematycznych możemy znaleźć między innymi Discovery, Animal Planet, czy BBC Entertainment. W Internecie będzie miała miejsce display’owa kampania w najpopularniejszych serwisach internetowych, jak Gazeta.pl, Onet.pl czy Wirtualna Polska i Interia.pl. Spot emitowany będzie także na Youtube’ie,  VOD Onet, TVN Player, czy Ipla.pl. Kampania będzie miała również swoją odsłonę w radiu w postaci spotów radiowych emitowanych w najpopularniejszych, polskich rozgłośniach radiowych takich jak RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio Trójka, czy Roxy FM i Radio Złote Przeboje. Dodatkowo w kampanii nie zabraknie kreacji outdoorowych w postaci citylightów, czy też reklam w kinach sieci Helios i Cinema City. Użytkownicy Facebooka będą mogli wziąć udział w konkursie na fan page’u CENEO. Każdy uczestnik będzie mógł w nim stworzyć swojego mema, czyli w zabawny sposób opisać dowolny obrazek w myśl przewodniej idei kampanii „ …zaczynam od….”, który będzie widoczny dla wszystkich pozostałych użytkowników.

Kampania została przygotowana przez krakowską agencję Opcom, która w głównej mierze jest odpowiedzialna za jej koncepcję kreatywną i artystyczną. Spoty reklamowe przygotowane przez dom produkcyjny: Better Film, za postprodukcję odpowiedzialne było Diamonds Factory. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom oraz Dział Zakupu Mediów Grupy Allegro. Kampania potrwa do końca listopada 2012.

Mający ponad siedem lat serwis Ceneo.pl odwiedza miesięcznie kilka milionów Polaków, generujących ponad 70 mln odsłon. Obecnie Ceneo.pl ma w swojej ofercie ponad 14 mln ofert z 5 tys. sklepów internetowych. Od 2007 roku Ceneo.pl funkcjonuje w ramach Grupy Allegro, uzupełniając ofertę największego w Polsce gracza branży e-commerce.

Tagi: , , , ,