03.04.2018

Ceneo.pl z nowymi funkcjami dla użytkowników

Więcej informacji i mniej kliknięć. Tak w skrócie można podsumować wiosenne nowości, które przygotowaliśmy dla naszych użytkowników. Jako jedyni Polsce mamy funkcję, która przy komentarzu informuje po jakim czasie użytkowania kupujący ocenił produkt. Z kolei posiadacze konta, już na etapie przeglądania ofert, dowiedzą się, czy sklep dostarczy im produkty w najwygodniejszy dla nich sposób.

Ten rok rozpoczęliśmy od rozwijania funkcji opinii o produktach oraz ułatwień przy wyborze dostawców. Oba obszary są bardzo istotne dla klientów sklepów internetowych. Jak wynika z raportu E-commerce w Polsce 2017, 62% ankietowanych deklaruje, że niższe koszty dostawy skłoniłby ich do częstszych zakupów w sklepach internetowych. Z kolei co drugi ankietowany wskazał, że o wyborze sklepu decyduje na podstawie opinii kupujących.

Po pierwsze Zaufane Opinie

Opinie są równie ważne dla Ceneo.pl, dlatego postanowiliśmy rozwinąć tę funkcję. Użytkownicy czytając komentarz, dostają informację, po jakim czasie od zamówienia produkt został oceniony.  Każdego dnia klienci zostawiają w naszym serwisie setki tysięcy nowych Zaufanych Opinii o produktach i sklepach. Udostępniając nowe dane, zwiększyliśmy ich atrakcyjność. Klienci mogą bowiem jeszcze łatwiej ocenić, czy opinia jest dla nich przydatna.  –  wyjaśnia Karolina Kowal, Product Owner w Ceneo.pl

To nie koniec udogodnień, jakie przygotowaliśmy dla naszych użytkowników. Posiadacze konta w serwisie Ceneo.pl, bez dodatkowych ruchów myszką, sprawdzą, czy sklep wyśle do nich produkt za pomocą ulubionej m.in. firmy kurierskiej lub paczkomatu. Wystarczy wybrać taką metodę w swoich ustawieniach a później przy ofertach wypatrywać nowej czerwonej ikonki w kształcie paczki z sercem.

Ulubione produkty zawsze pod ręką

Ułatwiamy też polowanie na okazje i odnajdowanie ulubionych produktów w sklepach. Znane wszystkim czerwone serduszko, za pomocą  którego posiadacze kont na Ceneo.pl oznaczali ulubione produkty, jest już dostępne na wszystkich urządzeniach z dostępem do internetu. Dzięki temu nasi użytkownicy w każdej chwili będą mogli łatwo odnaleźć i zamówić produkt. Zainteresowanie zakupami w sklepach internetowych rośnie, dlatego serwisy e-commerce muszą się rozwijać. W naszej ocenie warto wprowadzać nawet niewielkie zmiany, ponieważ dają one użytkownikom nowe możliwości do tego, by zakupy były jeszcze wygodniejsze – podkreśla Dariusz Grabowski, Product Development Departament Director w Ceneo.pl

Obiecujemy, że jeszcze w tym roku pojawią się kolejne udogodnienia dla naszych użytkowników.

Ceneo.pl to jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce, skupiający ponad 18 000 sklepów internetowych. Codziennie ułatwia milionom użytkowników znalezienie produktów i atrakcyjnych ofert sklepowych. Dzięki mobilnej aplikacji Ceneo.pl klienci mogą nie tylko zrobić zakupy czy poznać opinie, ale również porównać ceny za pomocą skanera kodów kreskowych. Serwis umożliwia też robienie zakupów w różnych sklepach za pomocą jednego zamówienia. Z kolei sklepom oferuje możliwość zwiększenia sprzedaży oraz promocję swojej marki.

Tagi: , , , , , , , ,