07.08.2018

Ceneo.pl ma już 200 pracowników! Jednym z nich jest krasnal.

Surfuje na koszyku zakupowym, doskonale zna ceny wszystkich produktów w internecie i błyskawicznie wskazuje te w najniższych cenach. Tak w skrócie można opisać nowego krasnala, który wprowadził się do Wrocławia. To dwusetny pracownik Ceneo.pl.

 Wrocławska firma postanowiła uczcić w ten sposób fakt, że zatrudnia już ponad 200 osób. Ogłosiła też konkurs na imię dla krasnala.


Krasnala Ceneo.pl można spotkać w pobliżu dworca kolejowego Mikołajów, na ul. Legnickiej przy wejściu do siedziby firmy. To właśnie tam, od ponad roku w nowym biurze pracuje zespół Ceneo.pl. Historia tego jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce od początku związana jest z Wrocławiem. Zapewne dlatego krasnal – specjalista od handlu elektronicznego postanowił sprowadzić się do stolicy Dolnego Śląska.

Cieszymy się, że Ceneo liczy już ponad 200 pracowników. Krasnal dołączył do zespołu, który tworzą m.in. programiści, eksperci od bezpieczeństwa, rozwoju produktu, sprzedaży czy marketingu. Każdego z nich wyróżnia kreatywność i ogromne zaangażowanie w pracę. Dzięki temu codziennie pomagamy w zakupach internetowych milionom użytkowników.– wyjaśnia Anna Misiewicz manager HR Ceneo.pl.

Pomóż wybrać imię dla krasnala i wygraj nagrodę

Skrzat nie ma jeszcze imienia. Pracownicy serwisu chcą je wybrać wspólnie z mieszkańcami Wrocławia. Z tej okazji serwis Ceneo.pl ogłosił konkurs. Do 19 sierpnia pracownicy czekają na propozycje imion dla krasnala. Pomysły można przesyłać za pomocą formularza dostępnego w serwisie Facebook na profilu Kariera w Ceneo.pl. Spośród wszystkich zgłoszonych imion pracownicy Ceneo.pl wybiorą najlepsze. Na autora zwycięskiej propozycji czeka wyjątkowa nagroda.

Zwycięzca konkursu zostanie ogłoszony 21 sierpnia. Wtedy też poznamy imię skrzata.

Tagi: , , , ,