19.03.2018

Ceneo.pl błyszczy jakością w obsłudze klientów

Ceneo.pl wie jak zadbać o klientów. Drugi co do wielkości serwis e-commerce w Polsce został nagrodzony tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2018. Zwycięzców już po raz 11 wskazali sami konsumenci, którzy dzielili się swoimi opiniami w ramach przeprowadzonych badań.

 

Opinie na temat firm zbierane były wśród konsumentów przez cały ubiegły rok. Chętni dzielili się swoimi wrażeniami z organizatorami plebiscytu za pomocą serwisu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej. Dodatkowo wśród konsumentów przeprowadzono on-line anonimowe badanie ankietowe. Na ich podstawie wytypowano ostateczną listę nagrodzonych marek.

Bardzo dziękujemy za to wyróżnienie. Ceneo.pl co miesiąc odwiedza kilkanaście milionów użytkowników, którzy dzielą się z nami swoimi opiniami. Każda z nich jest dla całego naszego zespołu źródłem nieocenionej wiedzy i inspiracji, dzięki czemu z sukcesem możemy dalej rozwijać nasz serwis – wyjaśniał Tomasz Jankowski PR Manager serwisu Ceneo.pl

 

Uroczysta gala w czasie której wręczono nagrody odbyła się 15 marca 2018r w Warszawie. Tego dnia obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta. Zapraszamy do obejrzenia krótkiej fotorelacji.

 

 

 

Z najnowszych badań przeprowadzonych przez Polski Program Jakości Obsługi wynika, że poziom zadowolenia wśród klientów stale rośnie. Indeks jakości obsługi klientów w Polsce utrzymuje się w granicy 77%.      Badanie potwierdza również, że klienci sklepów i serwisów internetowych doceniają je głównie za atrakcyjne ceny oraz organizację i krótki czas obsługi. Wszystkim klientom serdecznie dziękujemy za oddane głosy.

Tagi: , , , ,