Nowości, hity, promocje na Ceneo

Dla osób zainteresowanych nowościami i promocjami w sklepach internetowych Ceneo przygotowało nową funkcjonalność. Zakładki: nowości, hity i promocje mają wskazywać użytkownikowi, jakie są najnowsze produkty w danej kategorii a także które produkty można dostać w okazyjnej cenie! Dodatkowo Ceneo umożliwił także otrzymywanie wybranych przez użytkowników informacji w postaci subskrypcji RSS lub cotygodniowego newslettera.

Ceneo jako pierwsza porównywarka cen udostępniła taką funkcję. Zmiana wprowadzona przez portal ma ułatwić użytkownikom znalezienie najnowszych produktów, ciekawych promocji oraz artykułów cieszących się największym zainteresowaniem. Ustawienie powiadomień w postaci kanału RSS wymaga od nas dosłownie dwóch kliknięć. Równie proste jest zapisanie się na otrzymywanie informacji mailem – dane, które musimy uzupełnić w formularzu to jedynie adres e-mail. „Nową funkcję stworzyliśmy w odpowiedzi na oczekiwania naszych użytkowników, którzy chcą być informowani o atrakcyjnych ofertach. W tej chwili uruchomiliśmy tego typu opcję w kilku pojedynczych kategoriach – między innymi w części książek. Być może z czasem nowe rozwiązanie wprowadzimy na całym Ceneo.”– mówi Anna Jasińska, Starszy Specjalista ds. Marketingu w Ceneo. Opcja jest już dostępna w serwisie – zainteresowani mogą już śledzić aktualności na rynku – na stronach Ceneo lub w postaci zasubskrybowanych wiadomości.

bestsellery

Ten wpis umieszczono w kategorii Komunikaty 2010 i otagowano jako , . Dodaj link do ulubionych. Dodaj komentarz lub zostaw trackback: Trackback URL.
  • Kontakt dla mediów:

    Agata Stachowiak
    e-mail: agata.stachowiak[at]allegro.pl